هل تؤيد المثل القائل "ان لم تكن ذئبا أكلتك الذئاب" ؟

8 29 8 5

البهائية

ٰ
ملحق #1
[Faris]ذئب نباتي ؟
ملحق #2
Luminolسعيدة اني لقيت اجابة مماثلة
ساكون اسدا لمواجهة الذئاب
تغدا عليهم قبل ما يتعشوا عليك
مش مجرد مثل، هاي قاعدة حياة
ومش لازم الواحد يكون ذئب مفترس، ممكن يكون ذئب ابن عالم وناس بس بيحمي حاله
هههههه حلوة
ان لم تكن ذئبا كن اسدا
لا
مسالمة مادام لم يقربني ذئب
أو تحولت لوحش كاسر
يدافع عن نفسه بشراسة وانتهى