هل استطيع تغيير اسمي

هل استطيع تغيير اسمي
(أفضل إجابة)
لا الاسم مره وحده فقط
لا لكن تستطيع إضافة إسم إلى جانب إسمك
ممنوع
المشرف غير أسامي عضوين.
كل ده عشان تضيف نقطة لإسمك يا راجل خليك كده احسن عشان حتى تتشهر بسرعه
وكل ما حد يشوف اسمك يعلق عليه وتتشهر وسطنا سريع

وامشي على المثل اللي بيقول خالف تُعرف