مين اللي غلطان في الموقف ده ؟ .. أنا شايف ان الواد هو اللي غلطان -_-

ملحق #1
مهو انا أصلا الواد مش عايز أقول خليها في سرك بقى ههه
انا بس اللي ارخم محدش يعرف يرخم عليا :p
ملحق #2
heartnet
انت قريت الكلام ولا بتقول البنت وخلاص ؟
(أفضل إجابة)
البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنتالبنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت البنت
لا انت اللى غلطان علشان قاعد تتجسس على كلامهم
نعم قرأته ، البنت موسوسة و عندها عقدة