لماذا الرجل النسوانجي مكروه دائما ؟

9 36 5 99

المعتوه

مهما تخرفن و تذلل من اجل النساء دائما لا ينال الاحترام و لا الحب منهم

فما السبب ؟
ملحق #1
Insecticideكولد مين يابني
دا فيه جانج بانج بقاله عشر ايام

انا بس عايز افهمه انه مكروه و منبوذ مهما عمل 😅
ملحق #2
النورسة 🕊مش نسوانجي
اقصد الخروف لكن مليت من الكلمة دي
ملحق #3
متعب بعروبتينعم اقصد المخرفن و ليس النسوانجي
خانني التعبير فقط
ملحق #4
متعب بعروبتيههههههههه

اعتقد إن هؤلاء تعرضو لموقف معين في صغرهم لغى كرامته تماما
ملحق #5
Skylerطيب كويس إنك عارف اني بتكلم على حد و يارب تكون عرفت بتكلم على مين عشان تنصحه إنت بنفسك لاني مليش كلام مع الاشكال دي

نصيحة مقبولة
ملحق #6
Skylerلا والله مش زعلان أبدا
+
لو تابعت الموقع بتمعن هتعرف بسهولة هو لا يخفى على اثنين و كل الناس عارفاه
+
مش شرط كل سؤال أكون بقصد حد بعينه لاني مش من هواه التلميح و كدا الا في الضرورية القصوى
بس ممكن تصرف من عضو يلفت نظري لظاهرة معينة و اطرح بخصوصها سؤال بشكل عام
النسونجي غالبا بيكون محبوب بين الاناث مثل قصة كازانوفا
هل الكولد وور بدأت !
من جهتي الرجل النسونجي هو الذي يتقن حرفته .
المخرفن خلق اساسا قليل كرامة ..
(bazouka (ultras muslmaniللاسف نماذج كثيرة تمر امامنا .. ندعوا لرجولتهم الكرامة
(bazouka (ultras muslmaniاعتقد غريزة العاطفة بداخل المراهقين هي السبب ..
الحب لا يطلب ولا يستجدى . الحب قضاء وقدر
الله يلطف بس
بدل ما نتكلم على حد وتخلي الناس تتكلم عليه ، هتاخد ذنوب وتخلي الناس تاخد ذنوب خاصتًا اننا في رمضان. لو انت تعرفه حاول تنصحه افضل ، غير انك ممكن تغيره للاحسن هتكون كمان غيرته من غير ما تجرحة نفسيا وكسبت فيه ثواب..

لكن انا مش شايف انه صح نجرح في غيرنا خاصتًا ان اساسا مفيش حد كامل وكلنا فينا عيوب و غلطات..

مجرد نصيحة اخويه اتمنى تقبلها برحب الصدر..
(bazouka (ultras muslmaniاولا انا بتكلم معاك في هدوء عشان حاسس انك زعلت ، ثانيا من واضح انك بتتكلم على حد هنا ، ولكن بكل صراحه مش عارف هو مين فعلا! لاني مش شايف اي حد من نوع الي انت بتتكلم عليه دلوقتي ، وانا معنديش مانع لو مش حابب تقول على اسمه هنا ابعتلي انا في الرسايل احاول انصحه..
جانج بانج منذ عشرة أيام وأنا لم أنتبه ، هذا مثير فعلًا وفاتني الكثير .

امنحوا للتسامح فرصة فما الدنيا إلا متاع الغرور وقصيرة زائلة .
(bazouka (ultras muslmaniماشي ، اولا اشكرك بما انك قبلت النصيحه وربنا يقدرك ويقدرنا كلنا نعمل بيها..

ثانيا الفكره اني مش بشوف انها طريقه حضاريه الناس ترمي كلام على بعض ، وياريته بيصلح بالعكس بيولد كراهيه و عدواة بين الناس..
وزي ما قولتلك قبل كده ، انا واثق ان اغلبنا بيحاول يغير من نفسه للاحسن ، اوعى تفتكر ان لو حد عنده عيب معين مش بيكون عارف انه عنده عيب ، لأ في الي بيكون عارف وبيحاول يغير منه ،ودورنا اننا نساعد بعض ونشجع بعض اننا كلنا نتغير للاحسن بدل ما نشاور على اخطاء بعض ، وانت قولتلي السنه الي فاتت ان الحياه كفيله انها تغيرنا..
ربنا يهدينا كلنا.