لقد تعبت وأنا أكتب حقائق لا نهائية !

7 36 6 5

البوذية

لقد تعبت وأنا أكتب حقائق لا نهائية !
ملحق #1
انا ذهبتكما يقول المثل "اللي فيه شوكة بتنغزو " .
ملحق #2
يحيى عبدوامين .
ملحق #3
ابو اليوري(NZCKH)+1 بعرسك انت ويحيى
في ميزان حسناتك
انت شخص استفزازي من ايام عضويتك القديمة جيمر
انا ذهبتيعني كلام العضو الاخر عننا كفلسطينين مش استفزاز اختي؟
ســـعـــيــد آغــــاالاتنين خطأ
بس جيمر دائما ما يبدأ في الاستفزاز
الحقيقة معروفة.
1+
يحيى عبدومنور يا بطل