كيف أكون شرير؟ أريد أكون أخطر مجرم مللت من الطيبه ونتائجها الكارثيه

كيف أكون شرير؟ أريد أكون أخطر مجرم مللت من الطيبه ونتائجها الكارثيه
ملحق #1
كتكوت ابو الليلالعالم الأكبرالموضوع جدي يا جرذان
ملحق #2
العالم الأكبرإنت أصلًا مجود غبي
ملحق #3
مآريآ،فعلًا إنك متخلفه عقليًا
ملحق #4
مآريآ،طبعًا
كن سيسي واتقلب على رئيسك
.DISطيب وأنا جدي في كلامي
ست خطوات لتصبح شرير ومجرم

أولاً: سيب نفسك تعمل اللي انت عايزه في الوقت اللي انت عايزة، وبالطريقة اللي انت عايزها.. الموضوع هايبدأ بحاجات صغيرة.. ابسطها الأكل، ويكبر بالراحة وبالهداوة ويتسرسب، وينتهي أن المنهج دا يكبر جواك.. لغاية ما تبقي منفلت كبير.. وشخص مستبيح تمام.

ثانيًا: تجنب الأسئلة بتاعة ايه هدفك في الحياة؟ ولماذا أنا موجود؟ والكلام الكبير دا، عيش وتعايش يومك بيومه.

ثالثًا: تمسك باللي اتعلمته من التليفزيون ومن الناس حواليك، تمسك باللي ورثته من عادات وتقاليد المجتمع، حافظ علي طباع اهلك الغلط والهباب اللي شربتها وانت صغير، خلي كل دا في دمك، دي أهم اسرار النجاح في مدرسة الشر.

رابعًا: امشي زي ما الأغلبية ماشية وما تحاولش تتفلسف وتعمل فيها فلوطة.. يعني أنا راضي زمتك.. بص في المراية وقولي: دا منظر واحد مختلف؟

خامسًا: أهم حاجة بقي: نفسك، ثم نفسك، ثم نفسك، لولا المساحة كنت كتبتها ألف مرة، نفسك أهم حاجة في الدنيا، خلي كل تركيزك عليها، وعلى اللي هاتاخده ليها، النقطة دي تدي معني لكل اللي فات، يعني مثلا تعمل اللي أنت عايزه في الوقت اللي أنت عايزه، علشان مين؟ علشان نفسك، شوف كدة بقت حلوة وواضحة ازاي؟

سادساً: يا مزاجوا بقي يا مزاجوا، لو رحت لاطش لطشة تدين كدة، تعمل فيها بتاع ربنا، وتكتب كام حاجة عن ربنا، ويكون ليك نشاط ديني شيك كدة، وتتكلم في مواضيع كدة كبيرة وجامدة أنت ما تعرفش عنها أي حاجة، ولا عمرك عشتها، بالعكس أنت بتعمل عكسها، وتقرا لك كام كتاب يخلوك جاهز للنفخة الكذابة دي..يا سلالالام..

كدة بقي يا معلم تبقي ختمت على سكة الشر بانك وهمت نفسك إنك حلو ووأمور، وانك راجل جميل وعظيم، كدة بقيت شرير، شخص تعبان وتاعب اللي حواليه، الفرق بينك وبين أشهر المجرمين في التاريخ بسيط، وهو إن مساحة حركتك بس لسة محدودة، انت يا دوب بتخرب في نفسك وبيتك واصحابك ودواير التدين المزيفة اللي انت متمرمغ فيها، وهما ابليس فتح عليهم وبيخربوا في بلاد ودول واديان وطوائف واجيال كاملة.

ابليس يديك طول ما انت ملتزم معاه ومركز علي نفسك، وتكبر وتبقي رجل دين فاسد، أو إن شاء ابليس سياسي قذر، او ابليس يسهلها لك وتبقي قائد محنك في أي مصيبة.
ليس لدي خبرة
كن رئيس أي دولة تملك حق الفيتو
كتكوت ابو الليلههههههههه انت كتكوت لطيف اكيد ليس لديك خبرة
الشر جواك
اشرب بيريل وطلع الوحش اللي جواك
اصبحت الان،
.DISشايف؟ ..بداية منيحه