فى حاجه بجد نفسى اكتبها فى الموقع دا من زمن مش بعيد

كل مكان ذهبت فيه الحمد لله نولت الاحترام من الاشخاص اللى اقابلهم فيه لان معاملتى واسلوبى اجبر الاخرين على احترامى .
وموقع اجابه من الاماكن اللى فى ناس كتير لا اعرفهم ولا يعرفونى واجبروا على احترامى بسبب معاملتى الطيبه فى هذا المكان .
ومع ذلك قابلنى بعض الاشخاص اللى معندهومش احترام لنفسهم قبل ما يحترموا الغير وتطاولوا بدون سابق انذار بس لاختلاف رأى . وغلطوا بألفاظ انا شخصيا عمرى ما قابلتها فى واقعى . علشان كده هيا واجعنى جدا لانها اول مره تمر عليا وبما انى أمرأه ما عرفت ارد بنفس الاسلوب ففكروها ضعف وانتصار والمصيبه انهم تمادوا . فكرت كتير ادخل اخواتى او احد اقاربى للموقع علشان يرد عليهم بنفس الاسلوب وتراجعت . ومع ضغت نفسى فكرت ارد عليهم بنفس الاسلوب الحقير ما عرفت . بس اللى عيزاه يوصلهم .
ان دعائى ان شاء الله سيأذيهم فى يوما ما
ملحق #1
☆♡مِآيّآ♡☆Anonymous.أبو نيبال الحرالمشكله ان النوعيه دى ما نفع معهم حظر كانوا يدخلوا من عضويات تانيه او السيات مى ويعتذروا كذا مره بس تجاهلى ليهم كان بيسبب ليهم نوع من انواع الانفصام الذاتى لنفسهم وبدل ما يحترموا حالهم يغلطوا اسوأ من الاول بجد الحقاره فى دمهم وبجد ما نسيت كل شخصيه هنا حاولت استنجد بيها لاتخلص من القاذورات دى وما ساعدونى .
ملحق #2
العالم الأكبرانا اكتر كتب قرأتها كانت عن اشياء كتير فى علم نفس ما بنكر انى اخدت بعض الحكمه منها بنصحك تجرب
ملحق #3
العالم الأكبرعفوا مش انا اللى سلبتك
و لا تشيلي فقلبك..اي حد ينرفزك ادعي عليه يا حببتي..
انا بئى امرمط اهله و الي يتشدد له..
في بهايم لا ينفع معاهم لا انوثة ولا نيلة...و بتكون مناسبة افرغ فيها ضغط الحياة..
ربنا يعين
قرأت كلامكِ وانتي فعلا من أكثر الاعضاء إحتراماً هنا منذ ان كنت اري مشاركاتك سنة 2014 ..

اما عن الاساءات فـ لا تردي الاساءة بالاساءة ، عيشي ببساطة .. يوجد زر اسمه حظر وسيخلصك من اي شخص يضايقك ..

والله موجود ولنا حساب وعدل يوم القيامة ...

{ كُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَةُ الْمَوْتِ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَمَن زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ وَما الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ مَتَاعُ الْغُرُورِ } آل عمران185
لماذا لم تحظري هذا الشخص؟
عادي بكل حال قد يكون مجرد انسان تافه لا داعي للتفكير به اصلاً
معاكي حق لاني مريت بنفس يلي مريته وللاسف هذا الموقع بالذات فيه كمية من بعض الجهلة المش محترمين همهم يجادلوك على امور تافهة ويصطادو بالماء العكر ويسلبو اسئلتك لغايات في انفسهم مثل الغيرة والحقد, وموقع اجابة هو الموقع الوحيد الذي بامكانك اكتساب الاعداء فيه بشكل لا ارادي حتى لو كنتي محترمة بالتعامل معهم

افضل حل يا اختي الحظر. احظريهم ولن تندمي والله رح يموتو من غيظهم وغضبهم
دنيا_تفكيري قديمكم انتي قاسية يا اختاه ؟!
عاشقه الاقصىشكراً على النصيحة 😑
عاشقه الاقصىأبداً,, وأرحب بالتسليب طالما هو منطقي
حسنا ، انهم تافهون .. لا تنظري اليهم اصلا بـ أي شخصية .. ، فلن يفيدك هذا في شيء ...
هؤلاء الاشخاص ممكن يصابوا بهم و عتاب ضمير على ما فعلوه

احتفظى بما انتى عليه من نقاء و انسيهم

الله تعالى لن ينسى و وكلى له امرك
👼 نفسي ادرس نفسية المرأة 👼 مركز أبحاث كامل 👼