دلوقت هكشف عن اعظم اختراع في تاريخ البشرية جمعاء حاجه بالصلى على النبي جديده بشوكها وفكره مفكرش فيها حد لسه

9 276 6 5

العلوم

انا قررت اختراع عربية بتمشي بالزباله
والفكره عباره عن محرك احتراق داخلي يدور بالزباله يعنى في امكانك تروح اي خرابه او مقلب زباله وتملى التنك زي ما انت عايز ومفيش حد هيحاسبك
لاننا عارفين ان الزباله ببلاش ومفيش اكتر منها ففكرت انى استغلها لصالح البشريه لان الزباله مننا ولينا
ملحق #1
لا يا بيه مش سخريه ده اختراع فعلاً مميز
وبالنسبه لمشكلة العادم المنتج من احراق لبلاستيك فده فكرت فيه كويس وهو بتركيب فلتلر على الشكمان
كل شئ مدروس ومعمول حسابه
ملحق #2
وكمان ده اختراع مفيد للبيئه يعنى هتلاقي الناس اللي كانت بترمي الزباله هيتخانقوا في جمعها والاحتفاظ بيها وبكده الشوارع هتنضف وهيقل التلوث يعنى ضربنا عصفورين بحجر واحد من ناحيه نضفنا الشوارع من الزباله وفي نفس الوقت استفدنا منها
ملحق #3
يا دنيا هانم احنا بناقش اختراع فعلاً عبقري
فلتر ايه اللى على الشكمان
الموضوع ليس بهذه السهولة
بالبداية لايجوز الحلف بغير الله .. الحلف بالانبياء مثل الحلف بأي شئ آخر ..

بالنسبة لإختراعك هو المستخدم في عمل جميع انواع النقل .. [ محرك إحتراق ] .. اما الجزء الخاص بإحراق البلاستيك او غيره . هذا يضر اكثر مما ينفع
اولاً لإنها مواد ممكن إعادة تصنيعها .. ثانياً الضرر الصحي وتلويث البيئة ..

بالختام .. إذا كان كل همك الإبداع بالسخرية والبحث عن الاضواء .. لن تنجح سوى بالوصول إلى إحتراف عمل المُهرج ..
الحمد لله الذي عافاني مما إبتلاك به ..
مين الحمار إبن التيس إلي سلبني هههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااي
افعل هذا فكل العلماء في الدنيا والمخترعين استهزؤوا بهم انا مع اي فكره جديده لصالح البشريه طبقها وانشرها
يعني..فعلا في فكرة جدية لهذا الاختراع ؟!
انا قررت اختراع عربية بتمشي بالزباله ههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااي والله العظيم قريت لحد هنا و مبطلتش ضحك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
لا يا بيه ههههههههههههههههههههههههههههههه هو انت قاعد في التخشيبة ههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااي
يا دنيا هانم هههههههههههههههههههههههههههههههههه والله هفطس مضحك إنت عايش دور المسكين كده ليه يا مخترع