توفيق عكاشة،المثل بيقول"ثلثين الولد لخاله"..بس الفرق بينك وبين خالك انه هو كان سري وانت علني..

توفيق عكاشة،المثل بيقول"ثلثين الولد لخاله"..بس الفرق بينك وبين خالك انه هو كان سري وانت علني..
ملحق #1
ماريا
ظلمتي الحيوان ^_^
(أفضل إجابة)
العكش دا تتوقعي منه أي شئ
أنا في مره سمعته بيشتم على الرومان ويقول مش هما دول اللي صلبو سيدنا عيسى ‎:D‎
مع إن الإسلام قال إن سيدنا عيسى لم يصلب
بصي عكاشه آخره يبوس على إيد صفوت الشريف بس ‎:D‎
هاد حيوآن . -.-