بعد سجن عضويتي

اريد ان اشكر من دافع عني ومن فهم قصدي وتفهم ماذا اقول انا والعضو الذي بلغ عني للمشرف اعلم اسمه تماماً
وانا لن اسامحه الى يوم القيامة

لانه طرح سؤال ورديت عليه على تطرح سؤال ومستني انت تجاوب ياعديم المفهومية ؟؟
للاسف هنا اعضاء كثيرون اعداء انفسهم وتصل بهم الغيرة لسجن عضوية عضو اخر
الله يبعدنا عنهم وعن امثالهم

كلمة اخيرة كل اختلافات النظر مطروحة والحق لمن لا يعتدي او يأذي
فمشرف اجابة يمارس ديكتاتورية كما يمارسها الطغاة مع شعوبهم فهو له الحق بالموقع يسجن من يسجن بدون وجه حق او حتى الاستماع للقصد
ملحق #1
ŵħíţĕ ĜĦŏŠŦمفيش حاجة اسمها هم احرار طالما تم بناء هذا الموقع للناس يبقى تتقبل وجهات نظرهم وتحترمها لا تمارس سلطتك عليا او على غيري
الموقع اظن اتعمل للكل متعملش للمشرف فقط يعني اذا المشرف عايز الموقع لوحده يتفضل ويسال ويجاوب هو على مزاجه
المشكلة في اللي ساكتين عنه ومتفقين معاه وخايفين للدفاع عن شخص ليسجن عضويتة نفس اللي يحصل بالواقع للاسف
ملحق #2
شام العز والشرف (بطل الشام)يااخي العزيز انا لم اخالف ولا اذكر الدين اطلاقاً في كلامي وانا لست مع العلمانية ولا ضدها
لكن لمجرد طرح وجهة النظر وعدم تقبلها من الطرف الأخر ويمارس سلطته عليك ويقوم بسجن عضويتك ده شيء ديكتاتوري
شيء اخر ياعزيزي بخصوص التبلغيات ممكن عضو يبلغ المشرف ان هذا بيخالف شيء ولكنه يخالف مفهومة وفكرة المحدود
فيتم التعامل على هذا الأمر المفروض موقع مليء بالاسئلة وبالاعضاء يتم قبول وجهات النظر واحترامها جميعها
ملحق #3
عدو الجامعهموجود ياغالي انا لا اقدر استغنى عن الاعضاء المحترمين مثلكم
ملحق #4
سكرهبالظبط انا مشارك ومش هسيب الموقع اكيد
ملحق #5
ŵħíţĕ ĜĦŏŠŦده نفس كلامي ياغالي العقول المحترمة في نعمة والله
ملحق #6
سكرهبالعكس انا لو كنت عملت كدة كنت هبقى انا اللي غلطان ولانه عارف انه اقل من انه يتكلم ويوصل لمستوى فكري يقوم يبلغ المشرف على طول بدون مايفهم القصد ويتحاور معايا ويسجن عضويتي بعد طرحي لسؤال اللي قبل ده وكان ممكن امسح السؤال اللي فات اللي رد المشرف فيه وقام بسجن عضويتي لكني خليته ليعرف الكل اني مش غلطان وان دي وجهة نظر ويجب احترامها
اولا انا اتفق في حذفه لردك على ان العلمانية فكر متحضر وانه لا يناسبنا.

ضد سجنك + مثلما قلت المشرف هذا موقعه ولا يتقبل اي شيء لا يكون على مزاجه ..

هذا موقعهم و هم احرار ،، المشكلة فيمن يكن لا شيء و نساعده للوصول و بعدها يدوس علينا
ولا يرد الجميل ...

حذف لي حديث نبوي لانه لم يعجبه
لا وين رايح !!
خلك معانا انت عضو محترم
عشان انت جدع ..
ربنا يوفقك
بس انت غلطان ..
اللي زود معاك في الكلام احظره
بس انا شايفه انك عملت عكس كده
Eslamتسسسسلم هذا من ذوقك 💚
في ناس كده عايزين رايهم هو اللي يمشي واللي يتكلم عكس كلامهم يبقى عدو ..
كبر دماغك وسيبك منهم وشارك
يا أخي والله لا أفهم ما هذا الكلام! هو لا يحذف على هواه أخي..هو يحذف كل شيء مخالف لسياسة الموقع ،وللعلم الحذف قد يكون لا علاقة له بالتبليغات أبدا" ..فكما ذكرنا سابقا" هناك تبليغات كيدية لا يعتد بها...فإذا كنت تقصد عن فحوى سؤال العلمانية فمعه كل الحق أخي...وبالنسبة لإختلاف وجهات النظر هو أمر ضروري وصحي ،فلنتجاوز ولنتعلم سياسة الإختلاف...هو كمشرف لا يعارضك لأنك خالفته بالرأي ،بل لأنك خالفت سياسة الموقع في التعدي نوعا" ما على الدين في كلامك...
شام العز والشرف (بطل الشام)لا اوافقك اخي
المشرف مزاجي و يحذف مالا يعجبه هو فقط

كتبت حديث شريف و قام بحذفه .
Eslamمعاك حق.
بنحترم سياسة الموقع على اد ما بنقدر ،
لكن هو مستغل اننا اتعودنا ع الموقع واحيانا بيفرض ديكتاتوريته ، دا موقع مش كل الناس نفس تفكير بعض . المفروض ينتبه للي بيعمل حاجة فعلا تستاهل . زي اللي بينشر الحاد او بيسب او بيهين.

لكن هو واخد عن كل عضو فكرة ثابته و بيعامله ع اساسها ، ربنا يهديه ..
+4 معك حق في كثير من كلامك