ايها الخرفان لماذا تعطون للمراة اكبر من حجمها ؟؟؟

18 45 10 5

المعتوه

تصرفاتكم تسئ لنا يا بهايم
ملحق #1
سوُدِآءمستفزين
تبقى واحدة شبه كعب رجلي و شخصيتها اسوء من شخصية شارون و تلاقي واحد محسسها انها شاكيرا
ملحق #2
♥ اجمل إحساس ♥اي اكل اعشاب و خلاص
ملحق #3
وردة الياسمين 30اولا انا أسد غصب
ثانيا هو انا مقصدش حد بعينه هنا انا بتكلم عن ظاهرة عامة في الكوكب كله
ملحق #4
Insecticideصحيح هذا ما اقصده فعلا لذلك عندما أجد فتاة مغرور اعرف على طول انها مخدوعه بهؤلاء الخرفان و اقوم بدعسها و اجبارها عالنزول عالارض بل و الخضوع
ملحق #5
وردة الياسمين 30يعني مثلا الشخص اللي بتقولي انه بيطاردك
هو مش البيه دا واحد من الخرفان ؟؟؟؟

انا اتحدث عن ظاهرة عامة
ملحق #6
يبقى دا من البهايم
انا ذكرت الحيوانين
ملحق #7
الصراحةالحل الوحيد اننا لا نعبرهم اصلا و خلاص اريح لينا و ليهم و البشرية كلها
ملحق #8
حٌروُفِ متشِردهْلو تعرفيني كويس مش هتسأليني السؤال دا

انا مش شخص متناقض
يعني مش هتلاقيني من ناحية بهزر و بضحك معاكي و بعاملك بلطافة و من ناحية تانية بحتقر جنسك !!
ما هذا النفاق ؟
مش انا دا
دا غير اني تربيت على احترام المرأة و احتقار الرجل الذي يظلمها لكني ايضا احتقر بعض الانواع من النساء عادي

لو كنتي قرأتي الملاحق زي ما قرأتي رد الصراحة كنتي عرفتي قصدي
ملحق 1 ((تبقى واحدة شبه كعب رجلي و شخصيتها اسوء من شخصية شارون و تلاقي واحد محسسها انها شاكيرا))
ملحق #9
حٌروُفِ متشِردهْعادي اعترضي براحتك بس لازم تكوني فاهمة الكلام الاول قبل ما تعترضي يعني مينفعش انا اكون بخصص نوع معين من النساء و انتي برضو لسة مصرة اني بتكلم عن النساء بشكل عام
عنوان السؤال ليس مستفز
هو فعلا الخرفان بيعطو للمرأة اكبر من قيمتها
هل معنى العنوان ان المرأة بلا قيمة ؟ اكيد لها قيمة طالما في الاطار المظبوط و السوي و الطبيعي الذي يحفظ للرجل كرامته و هيبته
لكن هذه القيمة مهما كانت كبيرة لها حدود
الخروف لا يدرك هذه الحدود و يصر على اعطاءها اكبر من قيمتها لدرجة التذلل لها

لما بقول ((صحيح هذا ما اقصده فعلا لذلك عندما أجد فتاة مغرور اعرف على طول انها مخدوعه بهؤلاء الخرفان و اقوم بدعسها و اجبارها عالنزول عالارض بل و الخضوع))

انا قلت فتاة مغرورة
هل انا قلت اني بدعس اي فتاة ؟
هل عمري عاملتك بتكبر او بقلة احترام ؟
هل انا متناقض مثلا لكي اقول شئ و افعل عكسه ؟
انا اخصص نوع معين
ملحق #10
Fatma Youssifههههههه

معلش بس مش كلهم زي بعض
ملحق #11
Fatma Youssifلن ارد عليكي بنفس الاسلوب
ملحق #12
Fatma Youssifالستات كلهم ينفعو معادا فاطمة
ملحق #13
Fatma Youssifليه زعلتي؟
ملحق #14
Fatma Youssifانا كنت برد عليكي بنفس اسلوبك عشان اوريكي انع مش حلو بس فاطمة من احسن البنات في الدنيا

بعد الشر عليكي
(أفضل إجابة)
(bazouka (ultras muslmaniمش مسألة اعرفك كويس او لأ .. انا هيك وصلني الاحساس لما قريت سؤالك عشان انتا ماقلتش لماذا تعطون بعض النساء كذا كذا ..انتا ذكرت المرأة بشكل عام ..

كون الخرفان بيمجدوا المرأة فدا مش مشكلتنا احنا عشان تحكي "اقوم بدعسها واجبارها عالنزول .." والحل الوحيد اننا مانعبرهمش .. سواء كانت شبه كعب رجلك او شبه كوع ايدك

ده زي كلام قريته من فترة عالفيسبوك لما واحد حكا لهم انتو يا شباب مابتقدروش سلعة بلدكم وبتخلوا الاجنبي يعطيها قيمتها فهو هنا بيشبه المرأة بالسلعة بس نيته انه يدافع عليها

حلوو جدا انه الشب يكون رجل ثابت مش بتغريه اي وحدة بسهولة وحلو انه البنت تكون عاقلة ورزينة مش بتتغر من عدد المعجبين والمطبلين والخرفان الي حواليها او بتتباهي بيهم

بس الخلاصة انه تصرف هالنوع من الذكور لا يسيء للرجال علشان العاقل بيقدر يفرق بين البنين و في نفس الوقت مش ضروري عشان نتكلم عليهم نهزق المرأة بالطريقة دي

انا فهمت قصدك واعتقد اني غالبا بكون متفقة معك في هذه المواضيع بس انا الي لفت انتباهي هو انك اي نعم ركزت عالخرفان بس تكلمت بنوع من الافورة في اللامبالاة للمرأة .. كانها حاجة كده مستنية رضاكم

والله كان ممكن اضحك واروح او ماجاوبش وخلص بس عنوان السؤال استفزنييي 🙌
سؤالك لماذا؟ الإجابة هي للحصول عليها وتفريغ للرغبة، لكن للأسف التصرف هو مثل من يضع ماء في يده على النار حتى تغلي، فيده ستنحرق بالنار، والماء لن تغلي،

أن تغلي الماء مثل أن تحصل على هذه المرأة، فهو يحاول الحصول على المرأة من خلال طرق لا تؤدي لتوصيل الحرارة (المبالغة في تقديرها .. إلخ) فهذه الطرق لا تؤدي لغليان الماء،

الطريقة الصحيحة هي أن تضعها في إناء آمن وهو إناء العفة وعدم معصية الله،

هذا الواقع .. لكن إدراك هذه الحقائق يساعد الناس بدرجات متفاوتة، بسبب تفاوت درجات العقلانية بين الناس
علشان ما تقلو زوجتو روح نام عالكنبة
المرأة كبيرة من يوم يومها ما تحتاج للخرفان
هههههههههههه ضحكت من قلبي
خرفان ولا بهايم؟؟
دوختني
فعلاا
الصراحةﻟﺼﻤــﺘﻲ ﺣﻜﺎﻳــﺔاحلى جوابين 👏👏
مش عارفة ليه حسيت اسلوبك وكلامك هنا فيه كثيير تحقير للمرأة
انتا دلوقتي حقدك عالخرفان ولا النسوان ولا الاثنين ولا ايه الموضوع بالظبط 👀
تصرفاتهم تسيء لهم ، أما ما هو خطير ماذا ستظن الفتاة نفسها بعد إلتفافهم حولها وتمجيدها !
حقيقي
I hate men
طالما. تقول. خرفان
خليك. انت. الاسد. واذكر. اسمه. مشان. نعرفه. من
(bazouka (ultras muslmaniتماام. يااسد ..
بس. الافضل. لما. تقول سؤالك. تشرح. اكتر
حتى. ماياخذنا. الظن. للاخرين
كلهم زبالة وبجدارة
لكن الواحد بيمثل عشان ميخليش حد يزعل فقط
من الاخر كده ولا رجالة تنفع ولا ستات
الا قليلات
لكن الرجالة كلهم ماعدا بابا واخي وبس
الظاهر انك صغير بما يكفي
لا تسالني
انا زعلانة من كل شئ
ربنا يخدني ويريحك ويريحني انا كمان
مش شر انا عايزة اروح لامي