الواحد بيشوف شخصيات.. ممثله باحتراف

5 22 5 5

فخري

اه اقسم بربي

واللي يكون واضح بكل عيوبه تتسلوا بسيرته مع بعضكم عليه

أشكال شواذ.صح ولا لا
ملحق #1
موني الحلوة (بنت اجابة)اصلي بفتكر حاجات ياموني.. تغيظ
ونسخه منها بتتكرر

مش عني بس بصفه عامة
شو صاير يا فخري
اها
على قولة المثل اللي يعيش ياما يشوف
شنو صاير 🙁
ما فهمت يا فخري بتتكلم عن ايه
الله يهدينا