الصراحة تقال ... انا لا احكم على شخص حسب جنسيته ولا عرقه ولا عقيدته ولا شكله ولا مهنته

لايفرق معي اي خلفية عند اي شخص ... انا دقيق جدا احكم على الشخص من خلال مواقفه معي يعني المواقف الاكثر تكرارا هي التي اعطيها اهمية ... مثلا ادا انت تكدب كثيرا علي ساصنفك من الكدابين
أحسنت يا أخي مفترس
كفوو 👏
اخر يوم فى 2021❤️
سنه عدت من عمرنا بحلوها و مرها الحمد لله .. حصلى فيها حاجات كتير حلوه الحمد لله و اهمها كنتوا انتم❤️.. كل يوم عيلتنا الحلوه بتكبر فيه انا بفرح👻
السنه دى كتابي " اوڤردوز" شاف النور ..هو اه لسه منزلش الاسواق بس قريب هنتقابل فى معرض الكتاب ان شالله و بعدها هيكون فى كل المكتبات و هيفوتك كتير اووى لو مقرتهوش❤️ من اهم و اخطر كتب المخدرات ف هاتتفاجئ بتفاصيل مرعبه جواه👌
العيشه من غير امى صعبه جدا بس انا متطمنه عليها الحمد لله واكيد هى شايفانى من الجنه و متطمنه عليا لانى فى رعايه الرحمن❤️
ان شالله السنه الجديده تكون كلها حلوه و ناعمه على قلوبنا و يجيلنا فيها كل الخير و السعاده والرضا والنجاح امين يارب.. ميكونش فيها غير الناس اللى بتحبنا بس والباقى مش مهم😻
#سنه_حلوه_جديده🥰
#فاطمة-الزهراء-سمير
may the sun shine, all day long everything go right, & nothing wrong may those u love bring love back to u & may all the wishes u wish come true
The skin for my tho ❤️
#Reese_ Witherspoon
#Neve_Campbell
#DinaFouad
#OlfatOmar
للاسف البشر متشابهين اكثر مما هم مختلفين ، يعني اذا كانت هناك جماعة غبية او شريرة او متخلفة او .... ستجد كل افرادها تقريبا هكذا الا ما ندر .