أزاى أعمل أكونت على موقع 99 ديزاين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحاول أنشاء أكونت على موقع 99 ديزاين بعد تسجيل البيانات الموقع يرفض الحساب فما الحل من يساعدني فى أنشاء حساب بطريقة صحيحة
ملحق #1
Skylerطيب لو عملت حساب جديد بأسم دولة غير دولتي هل سيتم قبوله
وما هي الدول المسموح بها ؟
ملحق #2
Skylerهذه صورة الرسالة
ملحق #3
Skylerودي صورة تانية لحساب أخر أنشئته بس كتب دولة غير دولتي كتبتها تركيا المهم القلق لو هيطلبوا صورة جواز سفر أو بطاقة
ملحق #4
Skylerهل لو كتبت دولة غير دولتي سيتم قبول الحساب أم أغير التصاميم وأضيف بيانات صحيحة ؟
ملحق #5
Skylerولا يهمك أخي

أنا عامل اتنين أكونت الأكونت الأول دة بالبيانات الصحيحة والدولة هي مصر والأكونت دة اترفض وبيقولو أنتظر لتقديم طلب أخر فى عام 2021 يعني سنة كاملة لتقديم طلب أخر هما بيقولو التصاميم المقدمة ضعيفة

الاكونت الثاني وضعت تصاميم أحترافية جدأ ومستنيهم بقالي 3 أيام بس وضعت فى هذا الأكونت دولة غير دولتي وهي تركيا فهل ذلك صحيح أم أرجعها وأكتبها مصر

يعني Skylerهل لو كتبت دولة غير دولتي سيتم قبول الحساب أم أغير التصاميم وأضيف بيانات صحيحة ؟
ملحق #6
Skylerهو أنا عملت أكونتين قبل كدة ببيانات صحيحة وأترفضو
ولكن الأكونت اللى منتظر المراجعة ببيانات بلد غير بلدي لكن حاطط تصاميم تانية أحترافية أكثر
فهل تنصح أنتظر وأخليها زي ماهي يعني مش هيطلبوا بيانات جواز سفر ولا أعدلها وأكتب بلدي أخشي أن يكونوا يتجاهلوا الخسابات المصرية

ودة لينك بيقولوا من خلاله انه قد يتطلب الأمر لاحقأ أدخال بيانات كجواز سفر او بطاقة
https://support.99designs.com/hc/en-us/articles/205460145
ملحق #7
Skylerلا حتي لو حذفت التصاميم لازم الاكونت دة يستني سنة كاملة
أنا قصدي عملت أكونت جديد تمامأ وحتي تصاميم تانية بس عجبت ناس كتير التصاميم الاولي كانت سيئة
والاكونت دة كتب فيه الدولة تركيا مع أني لا أعيش بتركيا
ملحق #8
Skylerوهل بيقبلوا الحسابات المصرية ؟
ملحق #9
Skylerيعني تنصحني أنتظر وأكمل شغل على كدة ولا أعدل البيانات أنا قلق أن يكونوا بيحظرو المصريين
هل يوجد مصريين داخل الموقع ؟
ملحق #10
Skylerلكني لا أمتلك لpassport فهل يجب أن يطلبوا هذه البيانات ؟
ملحق #11
Skylerسأنتظر بهذه البيانات ولو أظطر الأمر لتغيير البيانات أغيرها مستقبلأ
أنا أتعبتك جدأ جزاك الله خيرأ
وسأخبرك بالجديد وحظي أن تم قبول حسابي لان دة رابع أكونت بس دة بقالهم كتير بيراجعوه فأعتقد انه ان شاء الله هذه المرة لعله خير
(أفضل إجابة)
اعتقد نعم هو موقع ذي ماقلتلك مشهور و عالمي و في اعضاء من كل انحاء العالم..
لكن اهم حاجه خلي بياناتك صحيحه ، عشان تديهم مصدقيه اكثر.
و عليكم السلام ، اذا انت مدخل البيانات صحيحه المفروض الموقع يرسل لك كود التفعيل ليتأكد ان الحساب بتاعك ، و لكن من المحتمل يكون الموقع عامل Block لبعض الدول..
mohamed egyلأ اخي انا اقصد انهم ممكن يكونو عملين block لشبكات الانترنت الموجوده في بعض الدول ، يعني علي سبيل المثال مش سامحين لاي حد انه يسجل في الموقع داخل علي شبكة انترنت مصريه..
في بعض websites بتكون مقفوله علي بعض الدول او علي الاقل مسموح انك تدخل علي website لكن ممنوع انك تسجل فيها..

ممكن صورة لرسالة الخطأ الي تظهر لك؟
mohamed egyاعتذر اولاً ع التأخير..
ثانياً مش شايف رسالة الerror !
بس انا لاحظت انه مكتوب بخط رمادي ناحيه الشمال من تحت ، انهم طالبين منك الانتظار لمدة 7 ايام عمل حتي يتم قبول حسابك..
mohamed egyمعتقدش انهم هيحتاجو جواز سفر او بطاقه ، انت مش هتبيع سلعه علي موقعهم مجرد تصاميم...
mohamed egyيفضل ان تكون بيانات صحيحه.
mohamed egyمعلش تقصد ايه تغير التصاميم تحذف التصاميم القديمه و تضيف مكانها تصاميمك الاحترافيه؟
mohamed egyمتفهمك اخي ، انا ماتوقعتش الصراحه يطلبوا ID...
لكن انت كده محتاج تكون بياناتك متطابقه مع البطاقه بتاعتك.
عشان مابفتكروش انك غير جدي بتتلاعب..
لذلك يفضل تدخل بياناتك صح و تنتظر لحد ما يردو عليك. :/
mohamed egyالصراحه مش مجرب ، لكن سمعت عن الموقع ده من يوتيوبر مغربي اسمه امين رغيب...
و هو موقع عالمي و اشهر مواقع التصاميم و بيقبل الحسابات من كل الدول ، كمان لاحظت من اللنك الي انت بعتهولي ان مصر موجوده من ضمن الدول الي تقدر تسجل فيه لكن تحتاج لpassport
mohamed egyصدقني مش مجرب لكن علي حسب المكتوب انك مطالب بpassport لو من مصر..

لكن ان شاء الله بعد ما الاكونت بتاعك يتقبل تقدر تبعت للدعم و تسألهم. اذا يقبلوا البطاقه او لأ
mohamed egyتعبك راحه انا تحت امرك ، اتمني اني اكون قدرت اساعدك
و ان شاء الله الاكونت هيتقبل المره ديه.